Sözleşmeli Personel Pozisyonlarına Yerleştirme İşlemleri Hakkında Duyuru
30 Nisan 2024
Kariyer Kapısı Platformu Aracılığıyla Başkanlığımız emrine sözleşmeli personel pozisyonlarına başvuruda bulunup başvurusu onaylanan adayların işlemlerinin yapılabilmesi için dilekçe ekinde istenilen belgeler ile birlikte 02-17 Mayıs 2024 tarihleri arasında Yönetim Hizmetleri Dairesi Başkanlığına şahsen veya posta yoluyla müracaat etmeleri gerekmektedir.
Başvuru sonucuna ulaşmak için tıklayınız.
1- Başvuru Formu tıklayınız.
2- Dilekçe örneği için tıklayınız.
3- 3 Adet Vesikalık Fotoğraf (Son 6 ay içerisinde çekilmiş)
4- Öğrenim Belgesi (E-Devlet sisteminden alınabilir, E-Devlet sisteminden alamayan adaylardan; elden teslim edecekler için belgenin aslının yanında bulunması, posta/kargo ile gönderecekler için noter tasdikli sureti)
5- Kamu kurum ve kuruluşlarında Devlet Memuru veya Sözleşmeli Personel olarak görev yapmış veya halen görev yapmakta olanlar için kurumlarından alacakları hizmet belgesi.
6- Destek Personeli için;
- Hijyen belgesi (Elden teslim edecekler için aslı ile 1 adet fotokopisi; posta/kargo ile gönderecekler için noter tasdikli sureti)
-Sağlık Bakanlığına bağlı tam teşekküllü devlet hastanelerinden “Bulaşıcı hastalığı ile temizlik görevini devamlı yapmasına engel olabilecek hastalık ve benzeri engelleri bulunmamaktadır." ibareli heyet raporu (Destek Personeli Erkek/Kadın pozisyonu başvuru yapmış olan adaylar getirecektir.)
- E-Devlet SGK Tescil ve Hizmet Dökümü (E-Devlet’te SGK Tescil ve Hizmet Dökümü kelimesi ile aratılarak bulunabilir. Tüm SGK Uzun Vade Hizmet Dökümü seçeneği seçilip, “Barkodlu Belge Oluştur” butonuna tıklanarak karekodlu belge oluşturulacaktır.)
7- Koruma ve Güvenlik Görevlileri İçin;
- Silahlı Özel Güvenlik Görevlisi Kartı (Elden teslim edecekler için aslı ile 1 adet arkalı-önlü fotokopisi; posta/kargo ile gönderecekler için noter tasdikli sureti).
- Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığına bağlı tam teşekküllü devlet hastaneleri tarafından son 6 ay içerisinde düzenlenmiş, “Silahlı Koruma ve Güvenlik Görevlisi Olur” ibareli Sağlık Kurulu Raporu)
- Koruma ve Güvenlik Görevlisi pozisyonuna yerleşen adaylar için Resmi sağlık kurumlarından alınan boy ve kilo tespitine ilişkin sağlık raporu
AÇIKLAMALAR
1- Belgelerini teslim eden adaylar hakkında 7315 sayılı Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Kanunu kapsamında arşiv araştırması ve/veya güvenlik soruşturması yaptırılacak olup ayrıca alım ilanında belirtilen şartları taşıyıp taşımadıkları incelenecektir.
2- 657 sayılı Devlet Memurları Kanununun 4/B maddesine göre sözleşmeli olarak çalışmakta iken, hizmet sözleşmesi esaslarına aykırı hareket etmesi sebebiyle kurumlarca sözleşmesi feshedilen, sözleşme dönemi içinde sözleşmeyi tek taraflı fesheden ya da sözleşme yenilememek suretiyle işten ayrılmış adaylardan, öğrenim durumu itibariyle ihraz edilen bir pozisyona unvan değişikliği kapsamında atanacak olan ya da eş durumu ve sağlık durumu mazereti nedeniyle ataması yapılamadığından sözleşmesini fesheden adaylar haricinde, 30.03.2024 tarihi itibariyle bir yıllık bekleme süresi dolmayan adayın ataması yapılamayacaktır. Bu durumdaki adayın istisna durumunu gösterir belgeleri ibraz etmesi gerekmektedir.
3- 399 sayılı Kanun Hükmünde Kararnameye tabi sözleşmeli personel olarak görev yapan adaylardan ilgili yıla ait Kamu İktisadi Teşebbüsleri ve Bağlı Ortaklıklarının Genel Yatırım ve Finansman Programının Tespit Edilmesi Hakkında Cumhurbaşkanı Kararı gereğince bulunulan pozisyondan farklı ve öğrenim durumu itibariyle ihraz ettikleri unvanlı bir pozisyona yapılacak atamalar hariç olmak üzere, bulunduğu pozisyonda 30.03.2024 tarihi itibariyle 3 hizmet yılını tamamlamayan adayın ataması yapılamayacaktır. Bu durumdaki adayın istisna durumunu gösterir belgeleri ibraz etmesi gerekmektedir.
4- Askerlik vazifesini yerine getirmekte olan adayların ilk aşamada birliklerinden alacakları muhtemel terhis tarihini gösterir resmi yazıyı Atama Başvuru ve Beyan Formu ekinde göndermeleri yeterli olup, askerden terhis olduktan sonra 30 (otuz) gün içinde yukarıda belirtilen atama belgeleri ile birlikte atama için başvuru yapmaları gerekmektedir.
5- Belgelenen mazeret halleri hariç belirlenen süre içerisinde atanma talebinde bulunmayan aday atanma hakkından vazgeçmiş sayılacaktır.
6- Personel Alım İlanında belirtilen şartları taşımadığı tespit edilen adayın atama işlemi yapılmayacak olup gerçeğe aykırı belge verenler ya da beyanda bulunanlar hakkında yasal işlem başlatılacak, atamaları yapılmış ise atamaları iptal edilecek ve idare tarafından kendilerine bir bedel ödenmiş ise bu bedel yasal faizi ile birlikte tazmin edilecektir.
MÜRACAAT ADRESİ:
İklim Değişikliği Başkanlığı
Yönetim Hizmetleri Daire Başkanlığı
ADRES:
Çamlıca, Anadolu Blv 24 E, 06630 Yenimahalle/Ankara
İLETİŞİM:
0 (312) 591 44 00